Onsdag

Det är mitt i veckan och det har hittills gått fort faktiskt. Så jäkla skönt =)

Ni som känner mig väl vet att jag har fått någon noja, eller ska man kalla det ett beroende, att börja köpa saker tills jag flyttar hemifrån. Jag har tänkt på det så mycket, och jag vill bara ha allting klart nu nu nu. Att inreda och sådant är ju bara såå roligt.
När vi kom hem igår hade jag fått med mig en hel del saker. Och jag var glad. Tänk vad lite shopping kan göra ;)

4 timmars sömn, ändå en väldigt snabb dag på jobbet. Tiden stack iväg. Man ska ha det kämpigt på jobbet, det är då tiden går som snabbast. Jag och Frida halvstressade runt idag överrallt men fann inte någonting av det vi sökte. Och hos fru Schelin levde myggorna sitt egna lilla liv. Sjön var varm idag också, dock höll jag mig i en sådan där flytande sak. Jag har fortfarande inte tagit årets första dopp i Sverige. Tror jag och min flickvän får göra detta någon dag, det borde ju vara på tiden snart..?

Nu ska jag tillbringa lite tid till att sova, vilket jag inte gjort på länge. Man ångrar sig inte att man varit ute hela kvällen och halva natten, förrän på morgonen då man försöker hitta alla anledningar i världen till att inte behöva gå upp ur sängen och åka till jobbet. Men det är bara att masa sig upp, och tänka på alla fina saker man kan köpa, och pengar som ska sparas till ännu bättre saker.

Godnatt och sov gott, det ska jag.


DAGENS AYIA NAPA!
Smsar med Ivan

Ida: Inte så jättebra direkt, sitter på sjukhuset någonstans långt från ayia för att jag trampade på en glasbit igår och fick inte ut allt..
Ivan: Du är fan skön alltså. Du har hur mycket skor som helst, och ÄNDÅ kan du få en glasbit i foten. Allvarligt hur lyckas du?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0