Godnatt söndag!

Får väl fira att detta är mitt 1003 inlägg i den här bloggen, lite otroligt faktiskt. Och jag glömde till och med av att ha kalas för att den orkat med mig i det 1000:de inlägget. haha.

Nu är det dags för mig att sova. Jag har haft en hård dag. haha. (jag skojar inte) Ska försöka somna med 20 flugor i rummet, det ska bli intressant. Dem är ju mer irriterande än någonting annat.
I övrigt har jag haft det mys tillsammans med min fruga och andra hemma hos Micke ikväll. Träffade Soergel också, det var ju inte liite länge sedan! Men jättetrevligt förstås! =)

När telefonen vill sluta pipa är det dags för sömn, och jag ska sova underbart inatt om inte alla flugor ska attackera mig då. Ni vet, jobbardag imorgon. Kunde ju ha varit roligare än så, men men.


- Ida Nilsson l the one and only ♥ sa:

det bästa man kan säga just nu
- Ida Nilsson l the one and only ♥ säger:

jävla flugjävlar är också ett bra ord.

- Kicki || säger:

hahahahaha störd äru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0