Torsdag

Godkväll!

Fick äran att lära upp Sanna på jobbet idag. Hon fattade inte speciellt mycket om varken våningarna eller alla medel vi använder. Hon hittar inte ens inne på en våning, hur ska hon hitta TILL alla 15 våningar? Eller runt på hela lagret? Och hon ska klara sig själv nästa vecka. Lycka till! =D Men hon lär sig. Förhoppningsvis.

Shoppingen gick inget vidare, hittar verkligen ingenting! Sofie fick ta saken i egna händer så vi kunde få i oss lite mat och vätska. Sedan fick jag ta med mig 2 andra faktiskt pigga människor, att shoppa på gina istället. Och där hittar jag ju aldrig något? haha. Kom hem med kläder. Bli inte förvånade. Det blev nämligen inte dem heller.

Förrutom skoskav, enorm hetta, skandaler (Kicki brukar vara bra på att hitta dem) och en massa knott så har torsdagskvällen varit helt okej. Tog tag i mig själv och åkte hem "i tid" idag. Osmart att dricka kaffe dock, nu är jag inte ett dugg trött. Men det är bara att försöka sova eftersom jag ska upp om 4 timmar igen (då kanske man slipper somna på jobbet. haha).

Sist i säng, först upp. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0