Godnatt people

Nu är jag trött, ska gosa ner mig i sängen nu strax. Har varit i B-bygd och haft en trevlig stund måste jag säga =) Och sen har ju Ivan varit på besök i Borås! Han är helt störd. One of a kind liksom. Tänker inte säga vad jag tror det beror på ;)

Idag hände en konstig incident. Marcus skulle kolla hur min strålkastare satt fast eftersom den måste bytas. Helt plötsligt går inte motorhuven att få upp. Det mest märkliga som hänt på länge. Den öppnades bara på en sida, antingen den ena eller andra och det var inte direkt lätt att få upp den heller. Spaken inne i bilen var helt lost och gick inte att använda. Trodde ett tag att Hazze gett upp hoppet om mig, han måste ju vara mig trogen!
Som tur var så mådde han bra igen efter lite mer buntband, smörj, slag och annan "omsorg"!

En annan konstig incident inträffade hos Josse och Colin idag. Jag var heelt säker på att jag bara blundat i några sekunder och utbrister: "Fan, det är rätt gött ändå, när man bara sluter ögonen och liksom inte somnar"
När Josse och Colin kollar konstigt på varandra och skrattar förstår jag inte riktigt vinkeln. Att jag sovit ett tag? Det var BRA strange kan jag lova. Colin hade till och med sagt att han skulle "måla mig i ansiktet" och sedan tagit en matkniv i mitt ansikte och låtsats att det var en penna. Han trodde jag skämtade att jag sov. Jag trodde han skämtade med att jag sov.
Jag sov fan inte.

Kommentarer
Postat av: Ivan

Dina läsare kommer ju till slut verkligen tro på att jag är störd. det är inte bra alltså. Så farligt är det ju inte. =) Mysigt var det ju sitta i bilen och lyssna på michael jacksons balladlåtar. =) oj så mys det lät då och förstör INTE min förklaring på vad vi gjotde hahahaha

2009-07-12 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0