Dålig förlorare

Min pappa har fått för sig att han aldrig har förlorat på mini-golf, yatzy, bowling, kubb.... osv. Ni vet vad jag menar.
Idag vann han på yatzy precis som vanligt. När vi ska börja vårt tredje spel säger pappa att den som vinner denna omgång är bäst. Därför skriver han på pappret längst upp: Den som vinner detta spel är bäst i allt. Och vem tror ni vinner? Jo jag! Jag var jätteglad fram till pappa knycklade ihop pappret och spolade massvis med vatten över. Jag hann dessvärre rädda det, och har nu gömt det för att det så småningom ska ramas in. Och det ska det fanimig göra också!

Inför alla andra håller han sig till att han inte ens spelat och att jag har ljugit ihop allt själv. Men.. Jag har ju Simon som bevis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0