Solarium

När jag och Ida var mindre, så gick vi till tårpilen för att sola solarium. Hennes mamma hade förbjudit henne, men eftersom min mamma däremot tyckte jag skulle sola för att jag var blek, bestämde Ida sig för att göra det bakom hennes mammas rygg. Dock var hennes mamma hemma när vi kom hem, och hon fick världens utskällning eftersom hon luktade solarium lång väg. Jag försökte ta på mig skulden och sa att hon suttit i närheten av mig, smart drag? Inte direkt.

Idag har vi gjort om vår lilla procedur, men nu är det okej. Jag tror att hon får bestämma själv nu. Annars har vi kommit på att riskförlossningar är riktigt motbjudande att titta på, att vi är livrädda för åska och att vi nog trivs i varandras sällskap. haha. En mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! jag dör!! kommer så ihåg hur det var på "den" tiden :P

tycker att vi får ses oftare nu!! har varit en riktigt mysig kväll :)

2009-07-15 @ 23:25:10
URL: http://idaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0