varberg söndag

Jaa, då vart det redan söndag igen. Varför springer alla dagar iväg på sommaren? =(

Igår blev dagen som den blev, men jag och Kicki gjorde i alla fall det bästa av situationen och hade i alla fall lite kul. Sedan fick jag mest ta hand om lillebror på kvällen. Sådant sällskap gillar vi INTE, och jag var fly förbannad där ett tag. Och han också. Skyddar storasyster till 1000 ♥


Idag väckte pappa oss kl 2, snacka om att vi var trötta. Så direkt upp och äta lunch. Sedan åkte min Kicki =(
Var ute och gick en sväng i Varberg med hund, mamma, Simon och Eva. Sedan har vi haft besök hela dagen.

MEN, jag saknar min Kicki något enormt. Det är såå tomt utan henne, miss her a lot..


- Kicki || säger:

Saknar dig med

skulle kunna sitta ihop med dig

- Ida Nilsson l Vaaarberg ♥ säger:

det tycker jag att vi ska satsa på!

- Kicki || säger:

Jaaa varje dag 24/7 tråkigt utan dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0