Hemma!

har varit väldigt dålig på att uppdatera under speciellt min sista vecka i ayia napa. men det fanns ingen tid över till att sätta sig vid datorn, dessutom var det väldigt dyrt.

kom hem tidigt imorse, och vi har haft det så sjukt bra under våra två veckor. såklart var det lite sorgset när alla åkte efter första veckan, men vi klarade oss bra ändå. vi är ju inte direkt själva i hela ayia :)

Ska inte sitta här och vara ointressant och berätta massa tråkig info, men i stora drag har vi varit mycket vid stranden och varit ute på kvällarna. Vissa kvällar bara gått ut och käkat och sedan suttit och tagit det lugnt. man behöver det också! Ätit på massa goda restauranger, gjort av med för mycket pengar.. köpt alldeles för dyra saker. usch, ett litet jeanstyg för över 1100 kr, måste vara galen.. sedan fick jag ju köpt mig ett par nya skor. love! och lite annat smått och gott.

I torsdags fick jag dock en glasbit i hälen (som jag fick ut, men inte allt tydligen) så fick spendera min tid på sjukhuset där dem tog en kniv och skar upp runtom och sedan plockade ut bitar med en stor pincett. detta utan bedövning också, kändes en del.. fick gå runt med en ful strumpa på mig sedan i några dagar (detta är ingen bra kombination tillsammans med strand!).

Jag kommer säkert gå tillbaka en hel del att prata om vår resa, jag tänkte att jag ska lova er något kul därifrån varje dag i bloggen. men vänta er inte fööör mycket, det kanske inte är alltför roligt i era öron :D

Nu måste jag åka. bye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0