IM BACK! :D

Jag har verkligen inte hållt mitt löfte. Men hälsan är viktigare än något annat, inte sant? Sedan har jag knappt hunnit sitta vid datorn överhuvudtaget. den är startad 1 gång på 2 veckor. men nu kommer vändningen, det är i alla fall vad jag tror!

Nu jobbar jag för fullt, började förra veckan och jobbade även igår i 13 timmar. Sen har det blivit många långa, glada dagar tillsammans med <3<3, hon kommer alltid vara min själsfrände! Tycker om henne så mycket! Det har blivit många sena kvällar, och jag skulle väl egentligen bara behöva en jävla massa sömn.
Och sedan är det också dags att gå vidare.


DAGENS AYIA NAPA!

Varje dag efter krogen brukade "de törstiga pojkarna" (kolla facebook) snurra, och se hur många varv dem kunde snurra runt innan dem trillade omkull. Bishop klarade 3 varv, innan han:
1. snubblade på trottoarkanten
2. trillade hejdlöst framlänges rak in i en buske
3. studsade tillbaka
4. landade på rygg på marken
5. fortsatte att springa
6. Fick tala om för honom att han faktiskt låg ner, och inte fortfarande stod upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0