besviken

nu är jag besviken på mig själv igen. idag har jag hunnit med att göra en romanuppgift om upplysningen där jag läst boken robinson crusoe. förresten kommer ni ihåg hur läänge sedan det var jag läste den? skulle skriva en klassiker som skulle vara med i helgbilagan i en kvällstidning. en tidningsatrikel alltså. jag lyckades göra den, skicka iväg.

jag lyckades också få i mig lite mat och köra folk. när jag sedan nästan är klar med en bokuppgift om norden sedan 1830, en bokrecension av hemsöborna så tar det slut. jag fattar ingenting. jag fattar inte vad jag ska skriva, jag blir arg när jag får svar från mamma som heller inte kan. jag skulle bara vilja skrika rätt ut och bara.. gråta. jag hade ställt in mig på att få den färdig idag också.
vilken jävla tur att jag ska till lottie imorgon säger jag bara. jag behöver det!

godnatt, nu ska jag fortsätta vara arg och besviken på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0