en varm filt och en kopp kaffe!

usch, jag har inte alls kännt mig kry nu på eftermiddagen. jag är trött, har huvudvärk och känner mig enbart nere. tror jag kan ha feber? jag kan tänka mig att det har med att göra att jag kännt mig oerhört stressad nu ett tag, och äntligen börjar jag få iordning på grejerna och kunna slappna av.
nästa vecka blir det svårt att få ihop tid till att plugga. på måndag stannar vi längre pga funktionär på ryttartestet, och på torsdag längre pga ytterligare ett tillfälle med löshoppning. det är ju dem där älskade "över 12-timmarsdagarna" ni vet. där imellan är vi tvungna att bli klara med körarbetet i vår grupp. dessutom måste jag och carro bli klara med projektrapporten som vi fick tillbaka. så det är väl det som veckan kommer att gå åt till. jag hoppas att jag har i alla fall lite ork över till att göra klart hästarbetet nästa helg då jag har helgturen på skolan. min sista helgtur btw. helt underbart.
så nu har jag alltså bara 8 saker kvar att klargöra. det borde jag väl ändå hinna, jag har ju 47 dagar till kvar innan studenten!
sen får man väl börja ladda inför nationella proven i svenska, som visst var alltför mycket förberedelser som vi inte ens haft en tanke på.

för att avsluta det hela, så ska jag lägga mig i soffan, dricka en kopp kaffe med en filt över mig. sedan ska jag ligga där hela kvällen och förhoppningsvis kunna somna i tid. min kväll tillsammans med sofie och fia får alltså bli ett minne blott. men jag tror att dem klarar sig så bra själva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0