familjesöndag

precis hemkommen från en trevlig familje-dag.

imorse kollade jag först en film, kärlek på menyn hette den. vilken underbar film alltså! :D

sedan åkte vi och mötte morfar vid katrinedal, och spelade bowling. helt lagom att spela i 1½ timme! och jag kan väl avslöja så mycket att jag INTE vann. tror jag får ta del av andras kunskap snart. tydligen kastar eller vad man nu säger) jag på ett helt annorlunda sätt, så klotet "rullar bakåt". inte fan vet jag, men några strikear fick jag iallafall :D
efter det så blev det grekiska tavernan och massa god mat. tzatziki till förrätt, och souvlaki till huvudrätt. underbart gott, grekisk mat är den godaste av dem alla!

nu ska jag strax bege mig igen för att hämta jonna som ska vara mitt sällskap för kvällen och sova här<3. ibland är det bra att man har kompisar som hör av sig och erbjuder sig då man inte har mått hundra i helgen.. jag vet att ni är fler, och jag ska inte ge hela äran till bara en person. men ni vet vilka ni är tjejor :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha njaa, det var svårt att få upp fia på borden :P

2009-03-22 @ 21:35:30
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Nadine

Mysigt med härliga tjejkompisar!! :)

2009-03-23 @ 12:24:43
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Nej det är det verligen inte... Okej, skönt för dig säger jag bara :P Haha det kliar som bara den på mig med men det värsta är att det gör så satans ont :P

2009-03-23 @ 20:04:14
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0