fredag

som vanligt vaknade jag jättetidigt imorse, jobbigt att aldrig kunna få sova. jag vaknar halv 7 varje morgon, spelar ingen roll om det är vardag eller helg. speciellt tråkigt med tanke på att jag hea veckan haft sovmorgon..

även denna fredag hade vi bara en ridlektion, och denna gången för charlotte. och jag är ganska nöjd även denna gång, i slutet blev allt perfekt! det där sadelbytet för eminete var nog det bästa strömma gjort på länge!

sedan får vi väl också tillägga att Charlotte tuggat grus idag efter en "ridtur" på Juan ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

KOLLA IN MIN BLOGG & BLI MEDLEM PÅ SIDAN JAG HAR LÄNKAT DÄR :) aldrig fel med lite extra pengar, eller?

2009-03-13 @ 18:26:30
URL: http://jenniferejemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0