godnatt!

idag har jag faktiskt endast suttit vid datorn vid de stunderna då jag skrivit inlägg. helt otroligt, eller hur? :D

har målat här hemma, kört massa bil och kollat tv nu på kvällen. jag som verkligen hatade andra avenyn, älskar det nu. fastän jag egentligen tycker alla spelar väldigt dåligt osv, så kan jag inte längre säga att det är dåligt. några av mina vänner vet ju hur jag upplevde sista avsnittet av förra säsongen. haha. helt jävla kaos. hysteriskt.

nu ska jag redan bädda ner mig, har redan sedan halv 8 varit väldigt trött. imorgon existerar lektioner som religion, hästens utbildning, hästkunskap och ridning. hm, ganska okej dag då med andra ord. redovisning på hästkunskapen imorgon! jag och jennipher redovisar ihop, och jag har kvarka och korsförlamning, jennipher två andra. ska bli intressant att höra om de andra sjukdomarna som klassen letat upp fakta om också faktiskt!

godnatt, hörs som vanligt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tyvärr så kommer jag inte ihåg vad jag tidigare skrivit till dig så jag kan inte besvara .. Hihi!

2009-03-25 @ 09:22:46
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0