happy

det var faktiskt skönt att komma till skolan en snabbis idag, att få en kram, och att verkligen få prata ut. om allting som rör skolan, och med utbildade människor som förstår även om dem inte är insatta i situationen eller varit med om samma sak. tyvärr finns det inte alltför sådana människor på denna jord.

sedan kom mitt hjärta hem och tog hand om mig. han skötte sitt jobb perfekt. bättre "tillfrisknad" på en dag får man leta efter. jag mår faktiskt helt okej, och det är pga några få människors jobb, intresse, tröst och kramar.
och idag har jag gjort det enda jobb jag borde, så inget plugg ikväll. så jävla skönt.

nu ska jag hitta på något skoj med min bror.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vet inte vad som hänt dig men jag hoppas allt blir bra. Ha en bra dag.

2009-03-11 @ 09:55:09
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Frida

Supersnygga trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg. Gå in och se efter vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-11 @ 17:49:39
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0