knappt något plugg

sitter hemma hos kicki nu och pluggar. eller ah, "pluggar". hon har knappt börjat. men hon hade skrivit.. vad var det kicki? några ord? jag har hunnit med litegrann, men det är fan inte mycket :O har nästintill gjort klart en inlämning i etologin, men jag vill vara helt säker innan jag skriver. orka att vara pedantiskt..

och när jag kommer hem ska min kloka mor få hjälpa mig litegrann. jag fattar INGENTING av en av mina uppgifter. vore ju snällt om tanten kunde skriva en mer utförligare skit att följa.. ah, det kan jag inte påverka nu i alla fall. kvinnan i fråga blir väl röd i ansiktet så fort man frågar henne.

och imorgon slutar jag tidigt, första gången på jättelänge! har vara religion, hästens utbildning och hästkunskap imorgon. och hästkunskapen är jag redan klar med. så imorgon är jag hemma tidigt, underbart!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha ja tog bort allt sedan ju :) Visst blev de mycket gjort noot :(

2009-03-17 @ 23:35:15
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0