konversationer..

eftersom jag fick mess av hjärtat att jag skulle sätta mig vid msn ett tag, så fick jag rusa iväg, och vi fodrade kraftfoder, hösilage, halm, sopade alla tre stallar, släckte och stängde överrallt på en kvart. det må jag säga är bra jobbat!
det är jobbigt att vara van vid att alltid prata med hjärtat varje dag, till att högst få något sms om dagen i bästa fall, telefonsamtal eller msn-konversationer. men på onsdag, då har jag fått order om att komma hem och nana hos honom. och innan dess på dagen ska jag hinna fixa lite saker :) och jag längtar!

dessutom längtar jag efter vårt loooov som är snart, snart. Det ska bli underbart skönt att vara ledig i en vecka. då finns det massa skoj att hitta på! :D

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Tack så jättemycket för tipset! Jag ska verkligen kolla upp det där med minipiller och se hur det fungerar. Tusen tack :p

2009-03-29 @ 22:05:36
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0