kväääll

löshoppningen med Uno blev inte alls så tråkigt som jag trodde. snarare var det riktigt, riktigt intressant! det mest intressanta, är att på varje praktikställe, med varje enskild hästmänniska som man pratar med, så säger alla olika. alla har sina egna sätt att handskas med hästar egentligen, och den ena försöker få att den andre ska ha fel, och att just deras sätt är rätt. och man går på det varje gång. om två veckor är det dags igen och faktiskt, så ser jag fram emot det!

jag och jennipher kom hem för en stund sedan efter att ha skjutsat hem linda. jag är trött efter en 12-timmar lång skoldag. bör man inte typ få ledigt någon gång för man går sådana dagar?! jag ska försöka mig på att plugga lite nu, eftersom filmen vi skulle se på är alldeles för lång för att sätta på nu. Jennipher ska nana hos mig ikväll :)

jag glömde väl också säga att jag gjort klart mitt etiska arbete i religionen idag också. älskling, jag kämpar hårt för ditt krav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0