lördag

hann laga mat och sådant hemma igår innan jag åkte ut till hjärtat.

idag gick jag upp sent, och såklart är halva dagen förstörd för det. men jag träffade kicki i stan och bjöd henne på lite mat på appropå. Gratis kaffe fick vi också med oss. snälla människor!  sedan köpte jag upp mina sista presentkort på gina. ääälskar att shoppa! gaah.

nu städar älsk sin garderob, konstig att de flesta jag känner har så fint i sina garderober numera? sedan är vi bjudna på mat hemma hos mina föräldrar. dem har nämligen bestämt sig för att göra om hemma IGEN så idag har de varit iväg och köpt möbler. ni får se kort när allt är färdigt med nya möbler, målning och tapetsering när det är klart :)

hörs!


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha.. :) din mamma är som min mamma, men din mamma är liite mer för att måla om och fixa hela tiden..

2009-03-14 @ 20:16:38
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Johanna/stAig

vilken fin blogg du har :)

2009-03-15 @ 14:10:32
URL: http://vahva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0