lördags kväll.

Jag har faktiskt fått lite nytta gjort idag! jag har gjort klart mitt PM till det muntliga nationella provet i Sv B som vi har på torsdag. denna gång är det nämligen en del att förbereda sig på.. jag har mer kvar, jag ska skriva ner hela mitt tal, och det är ju en del. men det gör jag en annan dag när jag har mer tid!
dessutom gjorde jag klart mitt arbete om samerna i religionen, så jag är redo att redovisa på torsdag. 3 redovisningar den dagen, det kommer bli grymt jobbigt :( och dessutom kommer hjärtat hem på onsdag, så jag måste bli klart med allt redan innan tisdag.. men det får lösa sig!

nu ska jag väcka mina små vänner här så vi kan gå ner och kvällsfodra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0