måndag

förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte haft någon tid överhuvudtaget att uppdatera. jonna sov här inatt, och snarkade så gott så. kollade tv och så på kvällen, jag var ganska irriterad efteråt. jävla puckotjej eller? :S
dagen var fylld med lektioner - trodde vi som vanligt. slutade med 1 timme sammanlagt. nice.. jag och jennipher gick ut och gick en sväng och pratade istället för en av lektionerna, så tråkiga ju. vi tog lite fina biler vid sjön, sedan blev vi både skrämda av en del hus, gäss och en död älg. men vi kom hem helskinnade, med lite kvistar i håret.
vi har också hunnit med att tillsammans med jonna kolla gothika. måste vara en av tidernas bästa filmer. man blir helt insatt i den verkligen..

annars så har jag precis kommit hem efter snabb visit i stan. övertid i skolan idag fram till kvart i sju eller något liknande. det var ryttartest, och eftersom jag redan i princip gjort ett, och dessutom har annat att tänka på just nu, så valde jag att inte vara med. tråkigt det, för när vi byggt banan och ser de andra rida fram, så blev jag avundsjuk.
men de andra skötte sig riktigt, riktigt bra. och de flesta fick ett jättebra resultat. de var jätteduktiga allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0