måndag - igen.

idag körde vi vicky på körningen, och det gick väldigt bra faktiskt. vicky gick underbart fint. barbro verkade lika stolt över oss som hon brukar. det är verkligen kul att vi kommit så långt nu som vi ändå gjort. I like it!

annars har jag faktiskt inte någonting kul att bjuda er på idag. jag och paulina åkte nämligen till sätila, köpte mat och började sedan arbeta med vårt körarbete tillsammans med amanda. och äntligen. ÄNTLIGEN säger jag bara!! Så är vi klara med det! det har varit ett stort arbete för oss att göra det här. det är i alla fall närmare 20 sidor med text som ska lämnas in. sen har vi också gjort hela powerpointen, eftersom vi ska ha redovisning på det imorgon. redovisningen känns nu inte lika viktig längre, just för att i alla fall hela arbetet är klart. och det har tagit många läs många! timmar att göra det här. det är trotts allt många personers infallsvinklar som ska vara med i det.

så nu har jag skjutsat paulina, och jag har äntligen kommit hem. jag ska käka snabbt, och sedan lägga mig. jag är dödstrött! dessutom har ju jag och wibben dansat vals idag. haha. fy fan.

Vicky idag. Jag börjar faktiskt tycka att körningen är snäppet roligare än ridningen..


Kommentarer
Postat av: Nattis

haha vad kul.. jag har bara testat köra en gång, tyckte det va rätt läskigt och ovant att inte sitta på ryggen. Är det din egen häst?

2009-03-31 @ 10:44:13
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0