onsdag

skoldagen har varit okej idag, ingen speciellt lust att berätta om den. men den var bra i alla fall!

nu är jennipher med mig hemma, jag har varit på vårdcentralen också, eftersom jag åkt på urinvägsinfektion igen. ååhhh, orkar inteee!
sedan har jag fått tillåtelsen, att inte vara hemma eftersom mamma och jennipher skulle prata i hemlighet. som vanligt! det är alltid likadant. så jag fick åka iväg en sväng.

nu är det "skolarbete" resten av dagen/kvällen. ska kolla en film som är i några timmar eftersom vi inte orkar läsa boken :P vi har förberett oss med massa chips så vi klarar oss!

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-03-11 @ 21:08:05
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0