onsdag

igårkväll var jag faktiskt duktig. jag lämnade in min APU-dagbok (har dock inte skrivit om den sista praktikplatsen), min projektdagbok och gjorde en del på mina instuderingsfrågor i tappskokursen. Jag kände mig extremt duktig som orkade med det, med tanke på jag mått de senaste dagarna..

och nu på morgonen har jag och carro sprungit runt som idioter runt hela skolan för att leta reda på våra studentsaker tros vara. vi hittade dem faktiskt, och nu känns det bara ÄNNU närmare till studenten. Det är runt 70 dagar kvar nu, och jag längtar!

pratade också med charlotte idag, tur att jag har en förstående mentor. hon mötte upp både mig och carro med en stor kram, och var noga med att få oss införstådda i att lektionerna i eftermiddag kunde vi skippa, det är viktigare med en sund hälsa. sedan gav hon oss stort leende och sa att hon var sen till ett möte. vad annars, hon är ju hästmänniska. Jag tycker om henne!

Nej, dags för pendlarfika med min Jennipher!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Vilken fin blogg du har:)

2009-03-04 @ 10:34:39
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Fina

Å vad kul att du gillar min blogg!

Ledsen för den väldigt dåliga uppdateringen under den senaste tiden. Lovar att bättra mig så snart tid finns ;)



ha det bra så länge!

2009-03-04 @ 17:11:38
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Vart har du gjort din APU? Blev nyfiken nu när jag kom in på din blogg för första gången..

2009-03-04 @ 19:44:04
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0