sann kärlek!

Häromdagen såg jag ett klipp för första gången, och det var bland det finaste jag någonsin sett.
vet inte om jag reagerade extra starkt med tanke på vår familjesituation, men jag tror det. jag satt inte och hade tårar i ögonen, jag GRÄT. tårarna fullkomligt rann nerför mina kinder, och jag kunde inte kontrollera mig själv överhuvudtaget. mamma hade redan sett det, och erkände att hon också gråtit. pappa hade fått se videon på jobbet från sin chef, och han klarade inte av att se på mer än hälften, sen fick han stänga av. han började gråta direkt.

det är få människor som hade givit så mycket kärlek till en person som han gör. en familj som levt i dessa förhållanden förstår inte hur man som människa känner efter att ha sett en sådan här video. det är helt fantastiskt!


Här kommer den:
En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton
med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".
En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med
mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen "Ja"...



Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är den fiiiin!!!



Jag satt här och grät som bara den =)

2009-03-13 @ 22:01:20
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0