söndag

dags att uppdatera er mina kära vänner, på ett blogginlägg kanske? första gången på länge som jag inte ens tänkt tanken på "oj, jag har inte uppdaterat min blogg, panik?" skönt det!

men i fredags i alla fall så var ju vi iväg och åt middag hos mona och conny, och linda, micke och rasmus var också där. och eftersom jag och hjärtat var hundvakt åt mini-vovven, så var också hon med oss där. :) vi kollade lets dance, och åkte sedan hem och sov hos mina föräldrar.

igår fick mamma ett ryck, och kom med förslaget att vi skulle åka till ullared, och hon skulle ge mig 1000 kr att köpa kläder för. you namned it, vi åkte dit. fick köpt mig lite fina saker, skönt att få åka dit och inte använda sin egen plånbok. på vägen hem åkte vi förbi mormor, och vägen vid svante. åh, jag saknar det stället..
väl hemma kom min man och hämtade mig, och vi lade oss och kollade två filmer och åt semlor som mamma så snällt köpt. sedan.. somnade jag som vanligt.

idag var jag och hjärtat duktiga. vi städade hela lägenheten innan vi åkte till brämhult och firade "en en månaders sen claes-födelsedag". annars idag har det inte hänt mycket. har inte hunnit med så mycket annat. var hos sofie, vi köpte med oss mat och jag fick allt klart för mig hur dumma i huvudet killar är. ojoj, sofie var på hugget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0