söndag

idag vaknade jag lika tidigt som vanligt. fattar inte varför det ska vara så när jag sover hemma. jag vaknar VARJE morgon mellan 06.20 och 06.40 när jag sover hemma i min egen säng. det är jobbigt som fan..

i eftermiddags åkte jag hem till sofie en sväng. vi åt ben och jerry glass, jag lyssnade på bekymmer och tittade armangeddon. faktiskt första gången jag såg den filmen jag veeet och vi grät båda två! så braaa!

sedan hämtade jag josse, och vi var ute och gick. någonting var inte som det brukade med mira idag, hon har inte varit sig själv på sista tiden.. aja, jag och josse hade det trevligt i alla fall - tur är väl det!

nu sitter jag hemma, och tydligen skulle vi hela familjen spela bingolotto idag. haha, vad fan händer med vår familj liksom? :P förresten ser det ut som ett bombnerslag här hemma nu när vi gör om. men det blir bättre om 2 veckor, då är nog allt fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0