tisdag

inatt sov jag faktiskt nästan fram tills att klockan ringde vid 7, det var första gången på ett tag :)
och skoldagen har varit bra, vet inte vad mer jag ska säga. jag, wibben och moa cpade verkligen loss idag på svenskan, det är så otroligt jobbigt att vara seriös när det gäller skolan hela tiden. så man får släppa loss ibland. jag blev trotts allt färdig med min sammanfattning av projektet. så ännu en sak att pricka v från listan. men tyvärr är jag långt ifrån klar, och snart närmar sig nationella proven i svenska. jag vill inteee!

nu ska jag strax åka hem till kicki, och vi ska sätta oss och plugga. Ja, Kicki, det SKA vi! ska försöka laga mig lite mat först så jag inte svälter ihjäl där borta.


Wibben och Moa leker stud. lägg märke till leker!



Wibben ville få med vårvädret. okej, blå himmel.



Wibben tvingade mig lägga ut detta kortet för han tyckte han var så schnöööög!


Kommentarer
Postat av: A

Kiligt, hör av dig om du ångrar dig. Man kan ju alltid unna sig att ha olite roligt och hade ju varit trevligt att träffa den Claes e tsm med nu mera.

2009-03-17 @ 19:02:14
URL: http://spraygradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0