tisdag

usch, idag har jag verkligen varit världens sämsta på att uppdatera. jag får ursäkta mig!

men idag har vai haft fullt upp i skolan. varje tid innan uppvisningen fick åt till att förbereda sig.och eftersåt verkade barbro SKITNÖJD över vårt körarbete. hon sa till och med efter att vi kört parkörning med Birk och Vicky, att hon skull ta med sig arbetet hem och använda sig av den på sin egen häst. DÅ har man lyckats :) Weeii!

vi hade sedan parkörning senare med birk och vicky. har aldrig ens set dem ihop innan! och det var ju.. lite speciellt att köra dem två tillsammans. men det är lärorikt det också :) Karina mår ju tyvärr inte så bra, men är på bättringsvägen som tur är! Vicky behöver ju sin lillasyster jämte sig i paret!

efter skolan gjorde jag och carro äntligen klart det sista på projektrapporten som skulle justeras. och nu är den klar. bara redovisningen som är kvar nu, och det får vi ta om någon vecka.

nu sitter jag hos sofie och färgar hennes hår. sitter omlott och läser på inför nationella i SvB. Jag orkar inte, kan inte och kommer inte klara det. jag ska alltid sätta så hög press på mig själv! åh, orka :S

när jag kommer hem får ni lite bilder från parkörningen idag. med vår oldenburgare, och vår nordsvensk :) 

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0