torsdag

idag åkte jag till skolan - för en lektion. trevligt va? ;) sedan hade jag ett möte, och jag har äntligen gått med på inget plugg efter kl 20. det var ganska jobbigt för mig att ta del av det, men jag ska verkligen försöka! jag vet ju själv att jag kommer må bättre av det sedan.

på vår teoretiska ridning gick vi igenom utbildningsskalan extra grundligt. och det jag lärde mig idag tror jag att jag kommer ha stor nytta av i framtiden. verkligen!
dessutom har jag fått gjort min religion idag också, så ytterligare en sak att stryka från min lista! det blev väl sammanlagt 3½ inlämning eftersom jag delade in allt. känns underbart skönt att ha det gjort. ni vet, nu har jag bara 10 saker kvar som jag ska göra. och då är 3 utav de sakerna som jag inte kan göra förrän senare. förbereda kan jag, men inte utföra.

nu ska jag ta ut lilla hazze på en sväng, käka och sedan.. ja, ni vet. plugga. på högskolan. med sofie. och inte till lägre än klockan 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0