torsdag

min natt tills idag har inte varit bekväm kan jag inte påstå. hade svårt att sova från början, och det blev inte bättre av att jag vaknade mitt i natten av att jag mådde så frukansvärt illa i min dröm. vilket också resulterade att jag fortfarande mådde illa när jag vaknade. Och imorse vaknade jag, och insåg att jag försovit mig.. bra start när man får börja dagen med att äta frukost i bilen?

nu ska vi upp och bygga upp en bana till löshoppningen ikväll. vi har ju "förmånen" att obligatoriskt stanna kvar på skolan till 19 ikväll, då skolans hästar blivit löshoppade. Uno Boman kommer hit och ska undervisa. trevligt.. or not.

och mina kära vänner, nu är strax mitt muskelarbete färdigt för inlämning!

Kommentarer
Postat av: A

-mitt natt idag-



Måste vara den bästa svenskan jag någonsin hört, hur kan en natt bli MITT natt? och sedan NÄR säger man iDAG natt?



Keep on with youre good swedish. Och lycka till med svenska betygen för det lär du behöva.

2009-03-05 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0