orka bakslag..

är man smart, eller är man dum? om man på sin sjuka dag sitter med skolarbete, och blir klar med någonting vi inte ens börjat med i skolan ännu?

jag tror jag är rädd att hamna ännu mer efter, jag har blivit som besatt sedan förra veckan. att varje dag jobba med något sorts arbete gör att jag i alla fall känner mig lite bättre till mods.
jag vill långt ifrån leva ett perfekt liv, men just nu behöver jag struktur på skiten för att det ska fungera. så nu ska jag städa upp i mitt rum, sedan ta på mig kläderna för att för första gången sedan snön kom, ut och springa.
fylla mobilen med en massa skön musik, bara komma bort en stund och tänka på annat.

det är tur att man har vänner och en pojkvän som verkligen bryr sig om att man mår dåligt, som ställer upp och finns där no matter what. som i alla lägen vill mitt bästa. jag glömmer aldrig av er, utan er hade jag aldrig klarat allt runtomkring mig.. ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nattis

Håller med dig, vänner är otroligt viktiga och det låter klokt och springa lite, det rensar både kropp och själ. Hoppas det känns bättre snart!

2009-03-10 @ 11:22:13
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Denise

SV; haha jo det var ju det ;)

2009-03-10 @ 16:23:37
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Jennipher

<3 hjärtat det kändes skönt att se dig på skolan idag, och den kramen. Tja, med hästkläder och du som var så fin. :) Men den kramen betöd för mig.. :) Kämpa och du klarar detta. Jag vet det

2009-03-10 @ 18:36:55
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0