freeedag

det är freeeedag, vilket betyder ridning på skolan. inte ofta jag ser fram emot det längre får jag väl erkänna, men man är alltid glad efteråt ändå. idag var jag glad, för att jag så tydligt märkte mina petnoga brister. vi hade longering med ryttare, gjorde olika övningar och det var riktigt lärorikt idag! Kasanova var både på hugget och inte. mest sådär jag inte vill ha honom, stirrig. jag sitter trotts alls utan tyglar, och delvis också utan stigbyglar! men det gick bra. jag är nöjd med honom.
för er som inte vet vad longering med ryttare är, så hittade jag inte en enda bra bild jag kunde använda mig av. tyvärr. ni får försöka se den här bilden, sedan föreställa er att vi har armarna rätt ut i luften, gör olika övningar utan tyglar då naturligtvis, och ofta utan stigbyglar. i alla tre gångarterna :)



Kasanova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0