tisdag

god eftermiddag, eller vad man säger..

somsagt är jag hemma idag också, det var skönt att kunna få sova så länge jag ville, kunna tänka lite själv. annars har det känts ganska bra idag ändå. mamma gjorde frukost till mig, och köpte med sig mat hem från roma.
sedan var hjärtat här ett tag också. det var positivt naturligtvis, efter som jag mår bättre när jag är med honom. dessvärre ställde han vissa krav på mig som jag inte riktigt tyckte om.. fast jag vet att han gör det för att han vill att jag ska klara av allting och må bra. så jag borde väl egentligen uppskatta det han säger.. och det gör jag nog innerst inne också, bara att jag inte riktigt vill erkänna det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0