godnatt!

jaa, lååång dag. satt på högskolan till kl 7 ungefär, blev förbannad för att jag inte hade några papper till mina saker som jag skulle göra.. men det fick lösa sig så gott som det gick. jag är i alla fall klar med min krönika idag, och det är väl alltid ett steg i rätt riktning. med 2 arbeten klara idag, så är jag väl ganska nöjd :)
både jag och sofie fick till slut ont i huvudet för vi var så hungriga, ingen av oss hade ätit på över 8 timmar. så vi åkte till mcd och käkade. sedan satt vi kvar i säkert en timme och bara pratade. skönt :)

sedan åkte jag hem till min älskade, som flyger till thailand imorgon förmiddag. fuskigt! dock hade jag för läänge sedan ett val att följa med, men antog att vi hade mycket i skolan nu det sista, så det gick ju inte. om jag inte varit så dum, så hade jag inte haft så mycket saker efter mig som jag har nu - och hade kunnat åka med. men för att trösta mig, så var det kanske bra att jag har saker att göra, annars hade jag blivit ÄNNU mer besviken, om jag nu inte haft något skolarbete..
men i det stora hela, så ska jag väl inte "skylla mig själv" heller att jag ligger efter i skolan. det var ett val jag gjorde. för att prioritera någon jag älskar väldigt mycket helt enkelt. och alltid kommer att göra!

godnatt på er allisammans, ta vara på er!

Kommentarer
Postat av: A

Så vad händer nu när han är borta då? Ska du ut mycket? kram

2009-03-17 @ 08:37:30
URL: http://spraygradde.blogg.se/
Postat av: A

Så vad händer nu när han är borta då? Ska du ut mycket? kram

2009-03-17 @ 08:38:18
URL: http://spraygradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0