Drömmar

jag låter er få en gissning när jag vaknade imorse? jo, alldeles rätt. halv 7. nu börjar det bli ännu mer läskigt.. har vaknat 3 dagar i sträck, med endast 1 minuts mellanrum.. jävla konstigt det där. dessutom vaknade jag på något sätt idag, och innan jag öppnade ögonen tänkte jag "klockan kommer vara halv sju.." och se där? tadaaaa.

jag lyckades somna om i en timme, och under den timmen hann jag drömma om mig och älsk, samt micke och mona, delvis linda, conny och rasmus också. vi hade massa andra kompisar också, som tydligen hade väldigt dåligt inflytande på mig och mitt hjärta. jag frågade vad claes höll på med, och han tog till med en lögn. jag kramade honom och sa att jag förstod att det inte var sanning. han skämdes att behöva säga att vi skulle vara med och snatta på willys. vi gjorde detta, och höll på att bli rånade på väg till bilen. detta var klockan 3 på natten förstår ni. helt plötsligt var bara jag, claes och micke i bilen, och vi försökte ta oss ur stan utan att bli uppmärkta av polisen. vi skulle nämnligen hem till linda och micke i sparsör och lämna av allting. mcd i knalleland var ett minne blott och där fanns nu en uterink där folk åkte skridskor och det sköts upp massa raketer. på vägen hem så fick vi plötsligt bråttom efter att ha tagit det jättelugnt, så vi släpper av conny och någon mer, för att det ska gå fortare. så dem fick gå halva vägen. detta skulle enligt claes gå snabbare, vi skulle ju ändå vara framme i sparsör samtidigt.
när vi kommit fram till sparsör och skulle lasta ur saker, så låg där fullt med ishockeyklubbor. claes ursäktade sig och sa att han tydligen tagit min pappas 850 istället för mickes imorse, för de var ju så lika. får väl inte glömma att nämna att hela bagaget var fullt med skooor till mig som älsk tagit :D
när vi sedan kommit in och gömt allting för mona och linda då dem kom, så utbrister mona: "jag är så stolt över dig, du är mycket smartare än anna!"

och då återstår ju.. vi var 3 i bilen först, helt plötsligt var vi fem? det skulle ta lika långt för conny och hans kompis att gå, när vi skulle köra fort till sparsör? claes hade "råkat" ta fel bil, ofta HAN inte skulle se skillnader på bilar? som förövrigt egentligen är två helt olika volvos. när ställde jag mig på killarnas sida och har hemligheter för tjejerna? och vem fan är anna?!

Kommentarer
Postat av: Alma

Tjosan!!

Fin blogg:) Kolla gärna in hos mig, har en liten frågestunf lite längre ner i bloggen. Så var mer du också och ställ en fråga!!

Kram

/Alma

2009-03-22 @ 16:45:47
URL: http://almiiza.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahah jag fick mig ett gott skratt!!! Vilken drom!!!



Skot om dig, sa syns vi snart!!!



kraaaaaam

2009-03-23 @ 17:04:33
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0