lördag

när ska vi gissa på att lilla ida vaknade i morse. jo, halv sju. precis som alla andra dagar. hatar att sova hemma, just för den orsaken. jag fattar verkligen inte varför jag inte kan få sova? jag börjar tycka att det är läskigt att jag vaknar samma tid med högst 20 minuters marginal, och har gjort i tre veckor nu.. blää på det.

igår låg jag verkligen i soffan hela kvällen. jag klarade inte ens av att sitta vid datorn, då är det illa. riktigt illa.

hemma är det full rulle idag. eftersom inte arbetarna har kommit, har mamma satt igång och måla taket. det är jobbigt att vänta på att dem ska komma när man vill ha saker gjorda!
pappa är ute och fäller träd, eftersom vi äntligen i sommar kommer att ha gjort 3 extra parkeringsplatser. pappa fick nämligen panik häromdagen då vi stod 8 bilar på parkeringen och den längst in skulle ut..

nu antar jag att mamma har tjatat färdigt, och jag ska hjälpa henne att måla. jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0