måndagskväll

på lager hittade vi inte mycket alls faktiskt. det fanns lite fina saker men har man mycket pengar eller? nej.. fick i alla fall köpt mig ett par frank dandy trosor och hjärtat fick ett par matchande. men fick köpt mig ett par skor också i alla fall från Donna Girl. om det är någonting jag verkligen skulle kunna frossa i om jag hade pengar till det, så är det skooor! det är verkligen helt underbart..

annars så har jag hunnit med att skjutsa folk både hit och dit, och sedan åkte jag hem till Josse och vi gjorde kladdkaka. eller ah.. den var svart och knaprig ovanpå, som soppa inuti, och som kaka på sidorna. hur vi nu lyckades. hade varit liite enklare om Josse kläckt ur sig redan från början att deras ugn var som den var ;) men vi klarade oss. och som vi sa, att det viktiga är att sockerbehovet försvinner. och det är väl en himla tur det annars hade det varit katastrof.

hade tänkt träna nu, men fick plötsligt annat för mig. som jag kommer få sitta med hela kvällen. fan, jag blir så trött på det här alltså. jag behöver få sova, kunna slippa tänka på allt sånt här något mer. jag knäcker mig själv snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0