fredag - äntligen!

Paulina, vet du hur mycket jag trixade med det där ordet för att få det rättstavat? ;)

Jag och jennipher åkte till skolan idag, kanske inte så motiverade till att bara rida en häst och sedan åka hem. men det blev faktiskt mer än så. förrutom att vi var grymt övertrötta och bara flamsade tills vi satte oss på hästryggen. lektionen visade sig vara jättekul verkligen. vi hade markarbete med mestadels upphöjda bommar, och tränade på snabba och täta svängar. fastän inte Jusse är min typ av häst alls, så är jag ganska nöjd ändå. men lägg märke till ganska. Jag har en oerhörd potencial till att klandra ner mig själv nämligen.

jag är hemkommen, har fått i mig lite mat och ska bege mig hem till min älskade nu. ta en dusch och förhoppnigsvis sätta mig ner och göra lite nytta innan vi åker till hans föräldrar där vi är bjudna på mat. jag har nämligen bara en tredjedel kvar på mitt ena religionsarbete! får väl också se honom njuta över hans fynd på gekås idag.. snyft. vilken tur att jag ska ta mig en tripp dit med snart då, så jag slipper vara avundsjuk :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ursäkta en liten lantis fråga, men vad finns på gekås?

2009-03-07 @ 09:30:33
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: sara

söt blogg:)

2009-03-08 @ 12:25:39
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: Paulina :D

Haha I LOVE IT! :)

2009-03-09 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0