fredag

vad var det som hände under natten och imorse? det vräkte ner snö, och det tog 1½ timme för att ta mig ner till skolan. 40km/t på motorväg liksom. great..

fredag, och det betyder som vanligt ridning för Lena. Idag red jag Juan, och jag säger bara.. YES! Fan vad bra det gick idag, jag jobbade som satan verkligen, och som det gav resultat! vi red öppna, ställningar och böjningar. det här är lätt den bästa lektion från min sida, och jag kommer döööö av träningsvärk imorgon. så jag måste strecha nu!

har precis varit iväg och fixat maten till helgen, och packat upp alla mina saker i jonnas rum som jag ska låna under helgen. det kändes nästan som när man bodde här, hade med sig en massa väskor hit på söndagskvällarna. usch, jag får dåligt av bara tanken. jag är såå glad att jag flyttade hem. det måste ha varit det bästa jag gjort! samtidigt, så är det säkert det bästa jag gjort att bo på internat, efteråt. men inte just nu. jag är glad att jag bor hemma, samtidigt som jag kan se tillbaka efter studenten på ett liv på internat. Vissa minnen, vissa saker glömmer man självklart inte. De tränger sig fast, och man tänker tillbaka och ler. ÄVEN om man blev trött så in i ******* på det efter över 2 år. spy på det och glädjas åt körkort för.. om 5 dagar ett halvår sedan :)

nja.. fortsätta kolla på filmen nu kanske, innan klockan blir fyra och det är dags för att gå ner till hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0