Flying away

Jag har faktiskt lovat Sofie att uppdatera min blogg innan jag drar min kos till Cypern och Ayia napa.

Dagen har spenderats till att mest yra runt tror jag. Imorse tittade jag BT och det ska imorgon bli +34 i Larnaca. Svettigt! Annars har jag packat det allra sista osv. Pussat Claes och träffat Sofie "en sista gång". Lånade en bok av Sofie Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna. Det var meningen att jag skulle börja läsa den på flyget imorgon, men jag började läsa den i eftermiddags istället och har redan läst 200 sidor. Det är en ständigt händelserik bok verkligen, man blir som fast i den! Man vet i alla fall vilket liv man inte vill leva - om man säger så.

Neej goda vänner. Nu ska jag väga väskorna, sedan fördjupa mig i min bok lite till, innan det är dags att sova. Ska upp redan vid kvart i 4 imorgonbitti. Någon sömn på flyget kommer det ju inte bli för min del. Ingenting jag brukar lyckas så bra med nämligen.  Sov inte speciellt bra inatt heller, har ju en person nära inpå som tycker om att låta mig frysa om nätterna utan täcke... ♥

Jag ska försöka uppdatera er i alla fall några gånger under mina 2 veckor utomlands, så ni vet att jag lever. Har ju redan lovat många av er att skicka sms när jag kommit fram också.

Ha det så bra allihopa tills jag kommer hem igen! Givetvis därefter också =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag visste att du skulle bli fast i boken ;)

hare bäst hjärtat <3

2009-05-31 @ 21:11:20
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha det så kanonskönt och kul borta i solen!!!



Njuuuuut!!



kram kram

2009-05-31 @ 21:27:55
URL: http://www.liiiinda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0