Fredag

Gick upp tidigt imorse, för att jobba. Behövde dock inte jobba så många timmar, vi var bara 4 av 13 idag så gjorde bara det mest nödvändiga.
Åkte sedan hem till en bilnörd till pojkvän, som satt och spelade tv-spel ett bra tag. Känns ibland som att jag är mer inne i spelet än han själv, men jag vet inte. haha
Fortsatte min färd lite senare hem till Kicki. Var astrött, så var på väg att somna i soffan men jag lyckades hålla mig vaken. Var även hos Jennie co en pytteliten stund och fick Ella med oss på köpet, gölligt.

VARNING, mamma har köpt haremsbyxor......

Kommentarer
Postat av: Kicki

neeeeej de e ju så fult :P nu får du skälla på din mamma haha

2009-05-22 @ 21:05:22
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0