goes McD

Har precis kommit hem efter en roadtrip i lilla Borås. Haha. Jag och Kicki har varit och druckit kaffe och åt paj på Mcd. Fick gratis av Jennifer också, mycket snällt. Och mycket bra att ha en vän som jobbar där. 'blink'
Sedan var vi och tog en cigg med Eddie. Lägg märke till att jag inteee röker. Dock tog jag en snus av min bror igår, och jag mådde INTE bra. Claes första kommentar var: "Hjärtat, du måste verkligen börja snusa oftare" Haha, yee right.
Sedan var vi hungriga, och åkte tillbaka till Mcd för hamburgare, någonting som tjejen i kassan var skeptisk över. Hm, inte vi som ger bort gratis hamburgare till andra :)

Nu ska jag sova, alldeles ensam. Kändes som evigheter sedan jag sov själv nu.. Jaja, jag klarar mig. Jag ska läsa Claes senaste sms några gånger till, lukta på hans sida av täcket och sedan somna till det. Good night people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0