Good morning, sunshines!

vaknade tidigt imorse, men har fortfarande inte gått upp ur sängen. har gått gå tillbaka ett halvår bloggen för att se hur och när vi ridit. så går det när man inte skriver direkt efter varje ridlektion. vi ska i ridloggboken skriva vilken häst vi ridit, övning, syfte, vad som gick bra/mindre bra, vad man behöver jobb på osv. varje ridlektion, i ett halvår. bara att gå tillbaka, och börja skriva. det här kommer ta hela dagen.

efterom jag var så braa och köpte bilschampoo och lite annat sådant igår (äntligen tänker claes just nu), så tänkte jag att jag ska tvätta alt. städa bilen också om jag har tid. tråkigt att vädret inte är så bra idag bara har dock inte kollat ut själv, utan får förlita mig på andra ;)

Min tanke går till älsk som just nu är på väg till Michelle för att tatuera sig. jag skulle aldrig låta honom avstå från att tatuera sig, det är det finaste man kan smycka sin kropp med :) Och jaa, tack till tatuering snart igen. jag har ju faktiskt presentkort hemma som jag fick av hjärtat i julklapp. kanske hinner med det innan vi åker till ayia napa, vi får se.

gå upp och käka frukost/lunch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0