Gooood morning! :D

Vaknade strax efter halv 12 idag, snacka om skönt :) Har inte hunnit med någonting sedan dess, jag ska skriva om vår sista cleoround bara i ridloggboken och sedan skicka iväg den med posten till Lena. Hon var snäääll mot mig igår :)

Gullig var också min sötaste pojkvän som skickade "en blomma" till mig idag. Jättegulligt, den passar bra ihop med låten jag fick strax efter vi blivit tillsammans. Kommer ni ihåg den?

Nu, skicka filer till stackars Elin, försöka få i sig lite frukost och sedan en lång-promenix med hunden. Hoppas på att det är fint väder?

Kommentarer
Postat av: Gina

Långpromenad med hunden är bland det bästa! (:

2009-05-11 @ 14:10:54
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0