Göteborg

Imorse fick jag ställa klockan, jobbigt ju. Eftersom jag sov hos hjärtat åkte jag hem och fixade lite innan jag åkte till skolan. Där möttes jag upp av Jennipher. Hon skulle hämta en massa kläder från hygien som hon inte hade tömt än, sedan träffade vi Lena och Agge och pratade med dem en stund. Heeemskt vad trevliga man kan vara! :D

Åkte sedan hem till Jennipher och fixade massa saker innan resan. I like it. Nu har vi massa att packa, och massa musik att lyssna på! Pratade också en del med Weronica, och sådär. När jag sedan skulle hem var det ju lite mer.. krångligt. Ganska mycket krångligt faktiskt. Men jag kom ju hem i varje fall. Mölndal, Göteborg. Det är inte mitt ställe, inte alls. haha.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha inte mitt heller jag lyckades ju för fan backa in Ms bil i en lyktstople :P

2009-05-27 @ 20:49:19
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0