hemmafrun är på G igen

Jag sov 13 timmar inatt, hur skönt som helst! Brukar annars inte kunna sova så länge, men tydligen så går det :)

Har precis tagit en dusch efter en kort promenad med hunden. Jag har lovat sofie att åka hem till henne och laga henne lite mat eftersom hon är jättebakis idag stackaren. Får svänga förbi maxi och köpa lite extra ingredienser, tänkte laga kokoskyckling till frugan.

Men först och främst ska jag bädda och röja upp lite saker från golvet i mitt rum. Snart dags för mig att flytta hemifrån, mitt rum fylls bara mer och mer med saker jag inte kan använda förrän jag flyttar hemifrån.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: sofie

hur i all världen skulle jag klara mig utan dig ? :P

2009-05-10 @ 15:29:36
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0