IFE

det var naturligtvis tråkigt att jag inte kunde vara på matchen idag eftersom det verkade vara ett bra drag där. 14300 förköpta biljetter inför matchen. MEN, jag fick istället se alla repriser på underbara mål och närkamper. det var riktigt hett idag ute på planen och mycket närkamper, gula kort osv. men det är bara skoj! IFE vann över IFK med 2-0 som kunde ha blivit en hel del mer. Nu ligger IFE strax efter Helsingborg och strider om första platsen, med samma poäng men sämre målskillnad. dessutom höll elfsborgarna i bollen genom 22 passningar idag vid ett tillfälle. det ni ;)

i övrigt idag har jag och jonna strosat runt på stan, och sådär. spelat fotboll här hemma, skjutsat lite och spenderat tid med min kära mormor som kommit hit idag och ska stanna till någon dag efter min student :)

'mormor har sagt åt oss allihopa i familjen att inte vara så högljudda under matchen'
mormor: neee, sluta nu. jävla kiligt när dem bara passar bollen så hela tiden.
'jag och rasmus kollar på varandra'
mormor: men dem är ju så långt från mål!

helt rätt mormor, helt rätt..

Kommentarer
Postat av: johanna köhler

haha härligt xD

2009-05-05 @ 10:23:58
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0