jag kan väl VISST laga mat!

vet fortfarande inte vad det är för fel på min dator för tillfället. hjärtat har kollat lite idag, men ingenting verkar vara fel i virusväg. har försökt att ta bort alla cookies, men det verkar ju inte göra någon nytta alls. hmf, blir sur.

jag åkte till sofie förut, en sväng till ica maxi och handlade lite som behövdes till min mat. lagade  kokoskyckling med ris till min lilla bakfulla sötis. det blev ganska starkt, men jättegott! det är absolut värt att testa igen, så jag ska på direkten skriva upp det i min "lilla" receptbok :) det kommer vara mat/kakor så det står härliga till i ett halvår när den är klar!

blommorna jag fick från studenten börjar nu att slå ut, och mitt rum luktar verkligen blommor! härligt, men kanske inte så underbart att sova i. har minst 10 buketter här inne som blommar.. speciellt liljorna som luktar jättegott, men kanske lite för mycket. ska inte klaga, jag älskar liljor! det måste vara dem finaste blommorna som finns. har ju en tatuerad på ryggen också :)

ska fortsätta vara lite social mot mina vänner, sedan får man väl besöka sängen. skola imorgon? NEJ FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VAD JAG ÄR BRAAA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0