Kväll

Blev så fruktansvärt sugen på chokladbollar förut idag, så jag fick sätta igång och fixa det. Massa gott såklart. Så stod och mumsade på chokladbollar och drack kaffe medan jag strök en hel del kläder. Har också hunnit med att skriva något recept, ångrar nästan att jag började skriva för hand. Haha. Fördelen är ju att man kan sudda ut om det visar sig att inte vara gott :)

När jag hämtade min bror förut idag, så fick jag höra på radion någonting helt sjukt. Numera finns det fotbojor som man kan köpa på nätet för 800kr till för föräldrarna. Dessa ska sättas runt deras barns fotleder för att de ska kunna göra läxorna och inte gå någonstans. Det går att sätta en gräns på högst 4 timmar i sträck, sedan ska den lossna. Fotbojan väger nästintill 10 kg, så de mindre barnen inte ska ha någon chans att få dem med sig.

Allvarligt, vart är vi på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0